-
MenuНазад
-
Велосипеди
-
-
Запчастини
-
-
Аксесуари
-
-
Колеса
-
-
Самокати
-
-
Мото
-
-
Одяг
-
-
Взуття
-
Колесо Shimano Nexus SG-3C41
Колесо 20" на планетарній втулці Shimano Nexus Inter-3 SG-3C41 подвійний обід
при замовленні від 5 000 грн
Колесо посилене 20 дюймів з планетарної втулкою SG NEXUS-3C41 (нексус), повний комплект для переобладнання велосипеда:
- Обід: 20 дюймів (алюміній) ПОДВІЙНИЙ
- Спиці: вуглецева сталь 2,0 мм чорні 36 шт.
- Втулка SG NEXUS-3C41 з ножним гальмом
- Шифтер з тросом, сорочкою і кликбоксом для втулки
- В КОМПЛЕКТІ: Зірочка, пильовик, стопорне кільце, фірмові гайки, шток, фасонна шайба, хомут гальмівного важеля
Зірочка-на ваш вибір (18 і 22 зуба)
Втулка Shimano SG NEXUS-3C41 має внутрішній триступеневий механізм перемикання передач.
- Перша передача — тягова з понижуючим коефіцієнтом 0,733.
- Друга передача універсальна з коефіцієнтом 1,0.
- Третя передача — прискорювальна з коефіцієнтом 1,36 для руху по хорошим дорогам.
При установці на втулку зірочки з 18 зубами
- 1-я передача відповідає їзді з зірочкою 24 зуба,
- 2-я − 18,
- 3-я − 13.
Такої гнучкості трансмісії абсолютно достатньо не лише для поїздок по місту, але і для лісових прогулянок і виїздів на пікнік з пристойним вантажем на багажнику.
До речі, колесо з планетарної втулкою набагато краще переносить навантаження порівняно з колесом з тріскачкою і навіть з касетою. На всіх колесах з набором зірочок обід зміщений відносно фланців втулки. В результаті спиці правого «парасольки» відчувають надмірні навантаження, і саме з них завжди починається руйнування колеса. В колесі з планетарної втулкою обід затишно розташовується точно по центру втулки і не створює перевантажень для спиць.
Треба додати ще два плюсик планетарке — висока надійність і комфортне перемикання швидкостей.
- На велосипедах з набором зірок касета (трещітка) і задній перемикач — витратні матеріали, На планетарке один картридж — зірочка, відповідна від одношвидкісних втулок.
- Переключення відбувається миттєво хоч на узвозі, хоч на підйомі, хоч стоячи на місці. Лише при активному педалюванні одночасно з поворотом шіфтера потрібно на мить послабити тиск на педалі.